Termékkategóriák

Szerviz állapot lekérdezése

Ezen az oldalon megnézheted, hogy a szervízbe beadott termék javításának folyamata milyen fázisban van éppen.
Ehhez csak az IMEI kódot vagy a szervizlap számát kell beírnod a megfelelő mezők egyikébe.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban, hogy kizárólag a szerviz@gsmhome.hu e-mail címen tudunk felvilágosítást adni!



IMEI KÓD

Megjegyzés: Ez a kód mindig 15 számjegyből áll!



Egyedi szervizlap kód

Megjegyzés: Ez a kód mindig 13 karakterből áll!




Garanciális készülékhez futár megrendelése
(Ügyfeleink részére 2000Ft)

Első lépésben győződjön meg arról, hogy a készülék milyen garanciával lett vásárolva. Gyártói (HU) garancia esetén, a gyártó által kijelölt szervizekben tudja leadni a terméket. Bolti (forgalmazói) garancia esetében a készüléket szervizfutár igénybevételével tudja visszajuttatni hozzánk.

Az alábbi űrlap kitöltésével kell jeleznie meghibásodott készülékkel kapcsolatos garanciális igényét. Egyeztetés után a futár elhozza a készüléket Öntől, ami nyomon követhető a szerviz állapot lekérdezése alatt. Kérlek a készüléket saját dobozában, tartozékaival együtt küldje el részünkre. Amikor elkészült, emailben értesítjük, kérjük e-mailben (szerviz@gsmhome.hu) vegye fel velünk a kapcsolatot címegyeztetés miatt és a futár visszaszállítja Önnek (a visszaszállításkor nincs teendőd, azt a futárt mi rendeljük). Ez a szolgáltatás csak a nálunk vásárolt és még garanciális készülékre vonatkozik!

Felhívjuk kedves Ügyfeleink figyelmét, hogy postai úton küldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Amennyiben garanciális probléma merülne fel megvásárolt készülékével, kérjük vegye igénybe szervizfutár szolgáltatásunkat, mely ügyfeleink részére 2000Ft, melyet a visszaküldés során kell fizetnie.

Külön felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a termék visszajuttatásakor gondoskodjanak a megfelelő csomagolásról! Elállás esetén a terméket sértetlen, eredeti csomagolásban küldjék vissza részünkre! (A dobozt sem összeragasztózni, sem ráírni nem szabad, amennyiben a dobozban rongálódás keletkezik a Vásárló hibájából, úgy a terméket csak értékcsökkenéssel tudjuk visszavenni. Gondoljon bele! Ön mennyire örülne, ha ilyen dobozban kapná meg új készülékét?)


Ügyfél adatok



Kérjük, hogy ide azt a címet írd be, ahol a futár átveheti a készüléket (lehet lakcím, munkahelyi vagy egyéb cím is).


Kérjük, hogy ide azt a címet írd be, ahova postázhatjuk a terméket. Ha eltér az előző címtől, akkor kötelező tölteni.


Termék adatok





Javítással kapcsolatos adatok