Termékkategóriák

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Megrendelését telefonon vagy weboldalunkon tudja leadni. Amennyiben cégre vásárolna, érdemes megrendelését a weboldalon keresztül leadni, mivel itt pontosan megadhatja számlázási adatait és esetleges szállítási igényét is.

Mit jelentenek a különböző csomagok (boxok)?

-Full box AS: Teljes csomag, bontatlan, új, Ázsiai piacra gyártott készülék - Magyar nyelvű menű+teljes gyári kiegészítőkkel. 1+2 év forgalmazói garanciával. Az ár 27%-os Áfa-t tartalmaz. Szállítás: 1 munkanap. -Full box Eu: Teljes csomag, bontatlan, új, Európai piacra gyártott készülék - Magyar nyelvű menű+teljes gyári kiegészítőkkel. 1+2 év forgalmazói garanciával. Az ár 27%-os Áfa-t tartalmaz. Szállítás:1 munkanap -Order box: Teljes csomag, bontatlan, új, Európai piacra gyártott készülék - Magyar nyelvű menű+teljes gyári kiegészítőkkel. 1+2 év forgalmazói garanciával. Szállítás: 2-4 munkanap. Az ár tartalmazza a 27%-os áfát. -Original box: Teljes csomag, bontatlan, új készülék+magyar nyelvű menű+teljes gyári kiegészítőkkel. 2+2 év forgalmazói garanciával. Az ár tartalmazza a 27%-os áfát. -HU box: Teljes csomag, bontatlan, új: Magyarországi készülék, 2 év gyártói garanciával. Készülék+magyar nyelvű menü+teljes gyári kiegészítőkkel * a gyártó nem minden esetben biztosít magyar nyelvű menüt az adott készülékbe.

Mit jelent a költségszámla?

A számla Áfa tartalma 0%. Ebből Áfa-t nem tud visszaigényelni, csak költségként tudja leírni. Ez a számlázási mód a használt készülékekre vonatkozik

Mi a bolti (forgalmazói) garancia?

A készülékre 1+2év garancia vonatkozik. Meghibásodás esetén üzletünkbe tudja a terméket visszahozni és javításra leadni. A terméket mi továbbítjuk szakszervizbe. Amennyiben vidékre rendelte a készüléket, meghibásodás esetén lehetősége van szervizfutárt igényelni, aki hozza és viszi a terméket.

Mit tartalmaz, mire vonatkozik az 1+2 év bolti (forgalmazói) garancia?

A bolti (forgalmazói) garancia esetén a készülékre 1év hardver és plusz 2év szoftveres garancia vonatkozik. A garancia a tartozékokra nem vonatkozik.

Mi a gyártói (HU) garancia?

Gyártói (HU) garancia esetén nem üzletünkbe, hanem a gyártó által megjelöl szakszervizekbe lehet közvetlenül elvinni a készüléket. A garancia időtartama gyártóként eltérő. Erről bővebb felvilágosítás telefonos elérhetőségeinken kérhet.

Mennyibe kerül a szervizfutár?

Vidéki megrendelés esetén, a garancia első évében (1év hardware) díjmentes. A második évtől az oda-visszaszállítás díja 2500Ft. Budapestre minden esetben 2500Ft.

Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?

Választott csomagtól függően 2-4 munkanapot vesz igénybe.

Mennyibe kerül a szállítás?

Budapest területén belül a szállítás 990Ft, vidékre (az ország bármely részére) 2500Ft.

Külföldre kérhető-e szállítás?

Nem. Kiszállítás csak Magyarország területén belül lehetséges.

Kiszállítás esetén a futárnál lehet bankkártyával fizetni?

Nem. Futárral történő szállítás esetén csak készpénzes fizetés – kivéve előreutalás esetén - lehetséges.

Mikor szállítja ki a terméket a futárszolgálat?

Munkanapokon 8-17óra között történik a kiszállítás. A csomag érkezéséről (3órás időintervallum megjelölésével) a futárszolgálat a rendeléskor megadott e-mail címre vagy telefonszámra (sms) küld tájékoztatást. Egyéb esetekben ügyfélszolgálatukon tudnak érdeklődni.

Van lehetőség személyes átvételre?

Amennyiben előzetesen leadott megrendelést a weboldalon vagy telefonon és kollégánk felvette Önnel a kapcsolatot, természetesen személyesen is átveheti a megrendelt terméket. Mivel a termékek raktárról érkeznek, ez pár órás átfutási időt jelent.

Mi a teendő, ha elromlik a készülék?

Első lépésben győződjön meg arról, hogy a készülék milyen garanciával lett vásárolva. Gyártói (HU) garancia esetén, a gyártó által kijelölt szervizekben tudja leadni a terméket. Bolti (forgalmazói) garancia esetében a készüléket üzletünkbe tudja visszahozni akár személyesen vagy szervizfutár igénybevételével. (postai úton küldött utánvétes csomagot átvenni nem tudunk) Külön felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a termék visszajuttatásakor gondoskodjanak a megfelelő csomagolásról! (A dobozt sem összeragasztózni, sem ráírni nem szabad!)

Van lehetőség részletfizetésre, áruhitelre, ajándékutalvány elfogadására?

Sajnos részletre vagy áruhitelre cégünknél nem lehet vásárolni, illetve ajándékutalványt sem tudunk elfogadni.

Miért érdemes a Prémium garanciát választani?

Prémium garancia vásárlása esetén: - 1év azonnali cseregaranciát biztosítunk, azonos vagy hasonló típusú készülékre (a választott csomagtól függően), (bővebb információkért, kérjük olvassa el az ászf-t) - 30 napos elállási lehetőséggel élhet, - az oda-vissza szállítás díjmentes.