Termékkategóriák

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Megrendelését a weboldalunkon keresztül, regisztráció nélkül tudja leadni. Amennyiben cégre vásárolna, kérjük az adószámot minden esetben tüntesse fel megrendeléskor. A rendelésről pár percen belül automatikus e-mail értesítést küld rendszerünk, hogy fogadta a megrendelést. Amennyiben nem kap értesítést, kérjük rendelését ismételje meg újra.

Mit jelentenek a különböző csomagok?

- 1 év garancia EU: Teljes csomag, bontatlan új Európai piacra gyártott készülék: Minden gyári tartozékkal és magyar nyelvű menüvel. 1 év teljeskörű forgalmazói garanciával. Az ár 27%-os áfát tartalmazza. Szállítás 1-5 munkanap. - 1 év garancia AS*: Teljes csomag, bontatlan új Ázsiai piacra gyártott készülék: Minden gyári tartozékkal és ázsiai töltővel + EU átalakítóval. 1 év teljeskörű forgalmazói garanciával. Az ár 27%-os áfát tartalmazza. Szállítás 1-3 munkanap. - 2 év garancia EU: Teljes csomag, bontatlan új Európai piacra gyártott készülék: Minden gyári tartozékkal és magyar nyelvű menüvel. 2 év teljeskörű forgalmazói garanciával. Az ár 27%-os áfát tartalmazza. Szállítás 1-5 munkanap. - 2 év garancia AS*: Teljes csomag, bontatlan új Ázsiai piacra gyártott készülék: Minden gyári tartozékkal és ázsiai töltővel + EU átalakítóval. 2 év teljeskörű forgalmazói garanciával. Az ár 27%-os áfát tartalmazza. Szállítás 1-3 munkanap. - Gyári garancia: Teljes csomag, bontatlan új Magyarországi piacra gyártott készülék: Minden gyári tartozékkal és magyar nyelvű menüvel. Gyártói garanciával. Az ár 27%-os áfát tartalmazza. Szállítás 1-5 munkanap. * a gyártó nem minden esetben biztosít magyar nyelvű menüt az adott készülékbe.

Mit jelent a költségszámla?

A számla Áfa tartalma 0%. Ebből Áfa-t nem tud visszaigényelni, csak költségként tudja leírni. Ez a számlázási mód a használt készülékekre vonatkozik

Mi a bolti (forgalmazói) garancia?

A készülékre 1év (külön megállapodás esetén 2év) garancia vonatkozik. Meghibásodás esetén üzletünkbe tudja a terméket visszahozni és javításra leadni. A terméket mi továbbítjuk szakszervizbe. Amennyiben vidékre rendelte a készüléket, meghibásodás esetén lehetősége van szervizfutárt igényelni, aki hozza és viszi a terméket.

Mi a gyártói (HU) garancia?

Gyártói (HU) garancia esetén nem üzletünkbe, hanem a gyártó által megjelöl szakszervizekbe lehet közvetlenül elvinni a készüléket. A garancia időtartama gyártóként eltérő. Erről bővebb felvilágosítás telefonos elérhetőségeinken kérhet.

Mennyibe kerül a szervizfutár?

Vidéki megrendelés esetén, a garancia első évében díjmentes. A második évtől az oda-visszaszállítás díja 2500Ft. Budapestre minden esetben 2500Ft.

Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?

Választott csomagtól függően 2-4 munkanapot vesz igénybe.

Mennyibe kerül a szállítás?

Budapest területén belül a szállítás 990Ft, vidékre (az ország bármely részére) 2500Ft.

Külföldre kérhető-e szállítás?

Nem. Kiszállítás csak Magyarország területén belül lehetséges.

Kiszállítás esetén a futárnál lehet bankkártyával fizetni?

Futárral történő szállítás esetén is lehetséges bankkártyával fizetni.

Mikor szállítja ki a terméket a futárszolgálat?

Munkanapokon 8-17óra között történik a kiszállítás. A csomag érkezéséről (3órás időintervallum megjelölésével) a futárszolgálat a rendeléskor megadott e-mail címre vagy telefonszámra (sms) küld tájékoztatást. Egyéb esetekben ügyfélszolgálatukon tudnak érdeklődni.

Van lehetőség személyes átvételre?

Amennyiben előzetesen leadott megrendelést a weboldalon vagy telefonon és kollégánk felvette Önnel a kapcsolatot, természetesen személyesen is átveheti a megrendelt terméket. Mivel a termékek raktárról érkeznek, ez pár órás átfutási időt jelent.

Mi a teendő, ha elromlik a készülék?

Első lépésben győződjön meg arról, hogy a készülék milyen garanciával lett vásárolva. Gyártói (HU) garancia esetén, a gyártó által kijelölt szervizekben tudja leadni a terméket. Bolti (forgalmazói) garancia esetében a készüléket üzletünkbe tudja visszahozni akár személyesen vagy szervizfutár igénybevételével. (postai úton küldött utánvétes csomagot átvenni nem tudunk) Külön felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a termék visszajuttatásakor gondoskodjanak a megfelelő csomagolásról! (A dobozt sem összeragasztózni, sem ráírni nem szabad!)

Van lehetőség részletfizetésre, áruhitelre, ajándékutalvány elfogadására?

Sajnos részletre vagy áruhitelre cégünknél nem lehet vásárolni, illetve ajándékutalványt sem tudunk elfogadni.

Miért érdemes a Prémium garanciát választani?

Prémium garancia vásárlása esetén: - 1év azonnali cseregaranciát biztosítunk, azonos vagy hasonló típusú készülékre (a választott csomagtól függően), (bővebb információkért, kérjük olvassa el az ászf-t) - 30 napos elállási lehetőséggel élhet, - az oda-vissza szállítás díjmentes.