Termékkategóriák

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Megrendelését a weboldalunkon keresztül, regisztráció nélkül tudja leadni. Amennyiben cégre vásárolna, kérjük az adószámot minden esetben tüntesse fel megrendeléskor. A rendelésről pár percen belül automatikus e-mail értesítést küld rendszerünk, hogy fogadta a megrendelést. Amennyiben nem kap értesítést, kérjük rendelését ismételje meg újra.

Mit jelentenek a különböző csomagok?

- 1 év garancia EU: Teljes csomag, bontatlan új Európai piacra gyártott készülék: Minden gyári tartozékkal és magyar nyelvű menüvel. 1 év teljeskörű forgalmazói garanciával. Az ár 27%-os áfát tartalmazza. Szállítás 2-6 munkanap. - 1 év garancia AS*: Teljes csomag, bontatlan új Ázsiai piacra gyártott készülék: Minden gyári tartozékkal és ázsiai töltővel + EU átalakítóval. 1 év teljeskörű forgalmazói garanciával. Az ár 27%-os áfát tartalmazza. Szállítás 2-6 munkanap. - 2 év garancia EU: Teljes csomag, bontatlan új Európai piacra gyártott készülék: Minden gyári tartozékkal és magyar nyelvű menüvel. 2 év teljeskörű forgalmazói garanciával. Az ár 27%-os áfát tartalmazza. Szállítás 2-6 munkanap. - 2 év garancia AS*: Teljes csomag, bontatlan új Ázsiai piacra gyártott készülék: Minden gyári tartozékkal és ázsiai töltővel + EU átalakítóval. 2 év teljeskörű forgalmazói garanciával. Az ár 27%-os áfát tartalmazza. Szállítás 2-6 munkanap. - Gyári garancia: Teljes csomag, bontatlan új Magyarországi piacra gyártott készülék: Minden gyári tartozékkal és magyar nyelvű menüvel. Gyártói garanciával. Az ár 27%-os áfát tartalmazza. Szállítás 2-6 munkanap. * a gyártó nem minden esetben biztosít magyar nyelvű menüt az adott készülékbe.

Mit jelent a költségszámla?

A számla Áfa tartalma 0%. Ebből Áfa-t nem tud visszaigényelni, csak költségként tudja leírni. Ez a számlázási mód a használt készülékekre vonatkozik

Mi a bolti (forgalmazói) garancia?

A készülékre 1év (külön megállapodás esetén 2év) garancia vonatkozik. Meghibásodás esetén a weboldalunkon keresztül kell szervizfutárt igényelni, aki hozza és viszi a terméket. A terméket mi továbbítjuk szakszervizbe. http://gsmotthon.hu/szerviz-lekerdezes

Mi a gyártói (HU) garancia?

Gyártói (HU) garancia esetén nem üzletünkbe, hanem a gyártó által megjelöl szakszervizekbe lehet közvetlenül elvinni a készüléket. A garancia időtartama gyártóként eltérő. Erről bővebb felvilágosítás telefonos elérhetőségeinken kérhet.

Mennyibe kerül a szervizfutár?

A garancia első évében díjmentes. A második évtől az oda-visszaszállítás díja 2500Ft.

Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?

Választott csomagtól függően 2-6 munkanapot vesz igénybe.

Mennyibe kerül a szállítás?

Budapest területén belül a szállítás 990Ft, vidékre (az ország bármely részére) 2500Ft.

Külföldre kérhető-e szállítás?

Nem. Kiszállítás csak Magyarország területén belül lehetséges.

Kiszállítás esetén a futárnál lehet bankkártyával fizetni?

Futárral történő szállítás esetén is lehetséges bankkártyával fizetni.

Mikor szállítja ki a terméket a futárszolgálat?

Munkanapokon 8-17óra között történik a kiszállítás. A csomag érkezéséről (3órás időintervallum megjelölésével) a futárszolgálat a rendeléskor megadott e-mail címre vagy telefonszámra (sms) küld tájékoztatást. Egyéb esetekben ügyfélszolgálatukon tudnak érdeklődni.

Van lehetőség személyes átvételre?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, csak kiszállításra.

Mi a teendő, ha elromlik a készülék?

Első lépésben győződjön meg arról, hogy a készülék milyen garanciával lett vásárolva. Gyártói (HU) garancia esetén, a gyártó által kijelölt szervizekben tudja leadni a terméket. Bolti (forgalmazói) garancia esetében a készüléket kizárólag szervizfutár igénybevételével tudja visszaküldeni. (postai úton küldött utánvétes csomagot átvenni nem tudunk) Szervizfutárt az alábbi linket lehet rendelni http://gsmotthon.hu/szerviz-lekerdezes Külön felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a termék visszajuttatásakor gondoskodjanak a megfelelő csomagolásról! (A dobozt sem összeragasztózni, sem ráírni nem szabad!) Készülék esetén fontos, hogy a 15 karakterből álló IMEI számot is meg kell adni(ha tartozékról van szó ez esetben itt 15db 0-át kell beírni).

Van lehetőség részletfizetésre, áruhitelre, ajándékutalvány elfogadására?

Sajnos részletre vagy áruhitelre cégünknél nem lehet vásárolni, illetve ajándékutalványt sem tudunk elfogadni.

Miért érdemes a Prémium garanciát választani?

Prémium garancia vásárlása esetén: - 1év azonnali cseregaranciát biztosítunk, azonos vagy hasonló típusú készülékre (a választott csomagtól függően), (bővebb információkért, kérjük olvassa el az ászf-t) - 30 napos elállási lehetőséggel élhet, - meghibásodás esetén az oda-vissza szállítás díjmentes.

Fizetési lehetőségek

Megrendeléskor többféle fizetési mód közül választhat: - készpénz, - bankkártya, - előre utalás. Felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy előre utalás esetén, csak az összeg számlánkra történő beérkezése után tudjuk a terméket kiküldeni.

Hogyan élhet az elállási jogával?

Elállási jogával a készülék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül élhet. Elállási szándékát jelezheti e-mailben, a weboldalunkon megtalálható kitöltött elállási nyilatkozattal. A visszaküldéshez biztosítunk lehetőséget ingyenes futár rendelésére a http://gsmotthon.hu/szerviz-lekerdezes oldalon. A termék vételárát (adott esetben szállítási költségét is) vagy az értékcsökkentett értékét 14 munkanapon belül kell átutalással visszatérítenünk a megadott bankszámlaszámra. Az elállási feltételekkel kapcsolatos részletek megtekinthetőek az Általános Szerződési Feltételekben! http://gsmotthon.hu/aszf

Mik a 14 napos elállás feltételei?

A 14 napon belüli elállás lehetőségével akkor élhet, ha a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékben próbálja ki a készüléket. Fontos, hogyha a készüléket nem a szükséges mértékben próbálja ki, hanem használja is, számolnia kell a termék értékcsökkenésével. A Fogyasztó nem élhet elállási jogával, ha a készüléket nem a szükséges mértékben próbálja ki, és a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár keletkezik a készülékben (törés, beázást, nagyobb sérülés). Az elállási feltételekkel kapcsolatos részletek megtekinthetőek az Általános Szerződési Feltételekben! http://gsmotthon.hu/aszf

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Sajnos nincs, mivel Webshop vagyunk,csak kiszállítással tudjuk teljesíteni rendeléseinket.